4.10.17

Naleśniki z odżywką białkową

Wiecie, że ja nie potrafię planować ? a nawet jak coś sobie zaplanuję to albo sama to zmieniam, albo ktoś niespodziewanie, nagle ma inne plany. Już dawno przestałam się uśmiechać do swoich planowych działań, bo one z reguły nigdy nie dochodzą do skutku, albo dochodzą, ale w zmienionej formie. Już nie takiej jak sobie wymyśliłam, wymarzyłam, ustaliłam. Na każdym naszym urlopie w Polsce wiadoma jest tylko data przyjazdu i wyjazdu, wszystko co dzieje się pomiędzy jest tak ruchome i zmienne, że czasami sama za tym nie nadążam, nie mówiąc już o tym, że co rusz jesteśmy gdzieś spóźnieni, albo nie docieramy na miejsce. Podobnie teraz - przed wyjazdem, stworzyłam listę postów jakie chcę dodać z urlopu, już przed wyjazdem pozmieniłam ich kolejność ze trzy razy, w międzyczasie też zmieniły się przepisy jakie zaplanowałam dodać. Cholera wzięła takie planowanie! To się w ogóle nie opłaca, tylko się czas marnuje. I to podwójnie - raz, żeby to wymyśleć, a później żeby to znów pozmieniać...no i to rozczarowanie jest tak przykre, że dla niego samego lepiej być spontanicznym. 

Naleśniki z odżywką białkową

Składniki (3 sztuki):
  • 30 g mąki żytniej
  • 10 g mąki kokosowej
  • 10 g odżywki białkowej
  • 1 jajko
  • 100 ml mleka
  • 3-4 łyżki wody
  • olej rzepakowy do smażenia
  • owoce do podania
Przygotowanie:
  1. Wszystkie składniki prócz wody umieścić w jednym naczyniu i zmiksować na gładką masę. Odstawić na chwilkę, w tym czasie mąka kokosowa wchłonie trochę płynu. Dodać wody i wymieszać, 
  2. Ciasto nalewać chochelką na rozgrzaną i natłuszczoną patelnię. Naleśniki smażyć z obu stron do zrumienienia. 
  3. Podawać z owocami lub innymi ulubionymi dodatkami


3 komentarze:

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP